Известие

Collapse
No announcement yet.

BOV на 2,4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • BOV на 2,4 JTD

    Пичове,някой слагал ли е БОВ клапан или така наречения ДЪМП дизел клапан,на дизелака?
    Знаем че може да бъде монтиран такъв клапан ... така че приказки от сорта на "тва е не възможно" няма

  • #2
    ако искаш да я скопиш от към вървене слагай
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Може бе,само електрически.
      Mercedes ML 63 AMG 07'
      159 TI 2.4JTDm SW 09'
      156 2.0 20V Turbo
      VW Phaeton 3.0 TDI 09'
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
        Може бе,само електрически.
        свирки нещем ефекта се получава и от генерацията
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Аз имам такъв които е сложен във Италия
          156 SW 1.9JTD 110ph

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
            Аз имам такъв които е сложен във Италия
            Я ми разкажи малко за твоя БОВ....?!....как е вързан,вакум от къде е взет....за да разтоварва...или ако им от тия електронните играчки,тя как е вързана ? ...
            ако не те мързи де

            Comment


            • #7
              Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко
              156 SW 1.9JTD 110ph

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко
                от какво
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко

                  ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

                  Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко
                  http://prikachi.com/images/594/4089594a.jpg

                  http://www.vbox7.com/play:fe060a4c5d

                  ---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 22:03 ----------

                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  от какво
                  От запекла геометрия на-примерно пренадуване . Според теб със колко пада мощноста на колата от клапана интересно ми е ? Защото двата клапана работят във паралел .Става на въпрос за селенодиода и кихалката
                  156 SW 1.9JTD 110ph

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                    Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко

                    ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:54 ----------

                    Ето малко снимки може и клип да ти пусна . А до колко намалява мощноста мисля че 3-5 % до колко се интересувах за него казват че предпазвал турбината малко
                    http://prikachi.com/images/594/4089594a.jpg

                    http://www.vbox7.com/play:fe060a4c5d
                    Блоу оф няма как да намали мощноста ... тва няма как да се получи....
                    Всички знаем как работи БОВ клапана.....
                    Но по любопитното за дизела е....от къде идва вакума който кара клапана да отвори,и да разтовари въздуха...при положение че няма дроселова клапа....
                    По някакъв електронен път ли става тва чудо....?
                    БОВ по принцип предпазва турбината да....но при коли със дроселова клапа...дори е задължителен този клапан....При дизелака не му трябва такъв клапан.....но пък звука си е шукар бибитка....
                    Та,любопитно ми е ... кое кара клапана да разтовари при дизела,някаква отделна електронна шитня,или нещо друго за което не знам....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                      Блоу оф няма как да намали мощноста ... тва няма как да се получи....
                      Всички знаем как работи БОВ клапана.....
                      Но по любопитното за дизела е....от къде идва вакума който кара клапана да отвори,и да разтовари въздуха...при положение че няма дроселова клапа....
                      По някакъв електронен път ли става тва чудо....?
                      БОВ по принцип предпазва турбината да....но при коли със дроселова клапа...дори е задължителен този клапан....При дизелака не му трябва такъв клапан.....но пък звука си е шукар бибитка....
                      Та,любопитно ми е ... кое кара клапана да разтовари при дизела,някаква отделна електронна шитня,или нещо друго за което не знам....
                      Има как, защото преди да отвори клапанът ECU-то е сметнало някакво количество гориво на базата на отчетеното количество въздух от дебитомера.
                      Реално количеството въздух се оказва по-малко и така сместта в даден момент е прекалено богата. Т.е получава се завишен разход на гориво, понижен КПД на двигателя и респективно понижаване на мощността.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Има как, защото преди да отвори клапанът ECU-то е сметнало някакво количество гориво на базата на отчетеното количество въздух от дебитомера.
                        Реално количеството въздух се оказва по-малко и така сместта в даден момент е прекалено богата. Т.е получава се завишен разход на гориво, понижен КПД на двигателя и респективно понижаване на мощността.
                        Логично,Реално погледнато е точно така....но дефакто остатъчния въздух който се разтварва от клапана,е остатъчния въздух оставащ в системата посредством затварянето на дроселовата клапа.....ако го няма този клапан,точно този въздух ще счупи турбото....Аз точно това имам предвид....ясно е че БОВ клапана при дизел няма никаква роля освен просто един звук.....но ми е любопитно на какъв принцип работи този клапан при дизела.....ако работи на някакъв електронен принцип,и да отваря посредством някаква електроника...то не би трябвало да има влияние върху варвежа на колата....било то намаляване на HP или NM....
                        Ама явно никой не знае как работи тва чудо при дизел....мн хора го имат но никой не знае как работи....

                        Comment


                        • #13
                          За да се предпази турбината от натоварването, което се получава при затваряне на дросела, се ползва друг тип байпасен клапан (CBV), които практически прави връзка между входа и изхода на турбината. Но въздух в атмосферата не се изпуска за разлика от BOV.
                          Накратко - при CBV няма преразход на гориво и загуба на мощност за разлика от BOV.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            За да се предпази турбината от натоварването, което се получава при затваряне на дросела, се ползва друг тип байпасен клапан (CBV), които практически прави връзка между входа и изхода на турбината. Но въздух в атмосферата не се изпуска за разлика от BOV.
                            Накратко - при CBV няма преразход на гориво и загуба на мощност за разлика от BOV.
                            За пръв път го чувам тоя клапан CBV,или самото съкращение нищо не ми говори...
                            Коя кола ползва такъв клапан.....?....обясни ми малко за този клапан...какво представлява къде стои.
                            Да не би да имаш предвид wastegate.....?Аз си мисля че по важен клапан от БОВ и Wastegate няма при принудителното пълнене....единият ти контролира турбината от пренадуване,другия е предпазва от така наречения "обратен кик"....
                            Не съм чувал за този CBV....из чичо ти гугъл нищо не мога да открия.....
                            Или този CBV klapan е само при печката,така де дизела

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
                              За пръв път го чувам тоя клапан CBV,или самото съкращение нищо не ми говори...
                              Коя кола ползва такъв клапан.....?....обясни ми малко за този клапан...какво представлява къде стои.
                              Да не би да имаш предвид wastegate.....?Аз си мисля че по важен клапан от БОВ и Wastegate няма при принудителното пълнене....единият ти контролира турбината от пренадуване,другия е предпазва от така наречения "обратен кик"....
                              Не съм чувал за този CBV....из чичо ти гугъл нищо не мога да открия.....
                              Или този CBV klapan е само при печката,така де дизела
                              CBV (Compressor Bypass Valve) е широко разпространена система за предпазване от свръх-налягане и всичките последици от това при турбокомпресорни двигатели с дроселова клапа.
                              Всеки производител намира адекватно решение на този проблем. При AP, доколкото знам, проблемът се решава с променлива геометрия на турбината.
                              Както и да е - достатъчно инфо можеш и сам да намериш по въпроса за CBV. Примерно тук.
                              Важното е това, че CBT е по-удачната система, сравнена с BOV, когато дебитомерът се намира на входа на турбината.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X